BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hunkemoller

Bijdrage door gebruiker
05-04-2023
8 reacties
Goedemiddag,

Ik heb een bestelling gedaan bij hunkemöller van 3 bh's. Ik heb ze alle 3 retour gedaan maar ik ben momenteel hoogzwanger en ik heb niet gezien dat het retour niet goed verwerkt is. Na contact met de klantenservice zeggen ze dat het gewicht niet klopt van de retourzending en dat ik maar 1 bh heb teruggestuurd. Ik kan niet bewijzen dat ik ze alle 3 heb teruggestuurd. Nu moet ik betalen voor 3 bh's die ik niet heb. Omdat ik net niet binnen 30 dagen contact heb opgenomen willen ze niks voor me doen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.