Ik heb vandaag een bestelling gedaan bij hornbach, ik ga mijn tuin verbouwen en heb nieuwe tegels besteld.
Wordt ik gebeld door de "klantenservice" dat de tegels niet leverbaar zijn. Als ik een vervangende tegel wil moet ik naar de winkel en daar de tegels betalen dan kunnen ze daarna de online bestelling annuleren.. ik heb voor de online tegels 1400 euro betaald en zou dus in de winkel weer 1400 moeten betalen.
Heb aangegeven dat ik geen vervoer heb dus niet instaat ben om naar de winkel tegaan en ik daarom online bestel... de bestelde tegels waren volgens de website ook gewoon op voorraad en thuis leverbaar. Er wordt vanuit hornbach geen andere compensatie geboden dan alleen naar de winkel te gaan.
Zelf geld sneller terug wilde ze niet aan. ik zit dus 14 dagen in een zandbak. dan kan ik nieuwe tegels bestellen en de vraag is dan hoelang de levertijd van dit is.
Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen en aandacht voor kan hebben want kant is koning en klantvriendelijkeheid is en was ver te zoeken
Gr bertus