BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoogvliet Leiderdorp geen reactie klacht

Bijdrage door gebruiker
08-08-2007
17 reacties

Kort geleden heb ik voor de 4e keer geconstateerd dat bij supermarkt Hoogvliet Leiderdorp dure artikelen (wijn, krat pils, ...) dubbel worden afgerekend. Dit gebeurde alleen bij een volle kar boodschappen (kleine kans op constatering), met dezelfde soort artikelen (relatief duur) en bij dezelfde caissiere. Na iedere constatering werd de fout financieel hersteld met telkens een andere uitleg: scanner niet oke (krat bier wordt overigens niet gescand ...), dacht dat ik het nog niet had aangeslagen, et cetera.

Ik heb hiervan melding gemaakt bij het hoofdkantoor, welke na een aantal herinneringen van mijn kant, de klacht doorstuurde naar de filiaalleidster. Deze gaf uiteindelijk aan met de caissiere gesproken te hebben, maar deze wist niet waar het over ging: daarmee was de zaak gesloten(klinkt alsof ik mijn kinderen vraag: wie heeft deze rommel gemaakt? Dan geeft ook niemand thuis ...). Daarop aangegeven bij het hoofdkantoor dat de klacht niet naar tevredenheid is opgelost. Hierop niets meer van Hoogvliet vernomen.

Mijn vraag is: welke stappen kan ik ondernemen als niemand binnen zo'n organisatie reageert? Vier keer dezelfde "truc" (zelfde omstandigheden, zelfde caissiere, ...) gaat er bij mij niet in. Wie weet hoeveel consumenten al gedupeerd zijn of nog worden gedupeerd??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.