BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe zit het met herroepingsrecht?

Bijdrage door gebruiker
21-05-2021
28 reacties

Hallo ????

Ik heb op 3 mei een order geplaatst op een webshop met babykleertjes, helaas te klein wou dit ruilen voor een grotere maat maar zag deze niet op de webshop. Pakket 8 mei geretourneerd, aangetekend! Was nogal een groot bedrag. Je raad het al pakket is tot op heden nog niet ontvangen.


Gisteren een mail gestuurd hoelang het retourproces ongeveer duurt in haar webshop waar ik een antwoord op kreeg dat het pakket waarschijnlijk zoek is en ik contact op moet nemen met postnl, heb ik overigens ook gedaan.


Kreeg ik vanochtend een mail met daarin de mededeling dat ik niet binnen 14 dagen iets heb laten weten en daarbij de koop gebonden is. Dus om maar even te zeggen mocht het pakket nog binnenkomen wilt zij mij geen geld meer teruggeven.


Op haar website onder de kop verzenden en retourneren staat niks over dat ik de webshop een mail oid moet sturen om in aan te geven dat het pakket retour komt. Ik heb mij aan al de punten gehouden die er op staan.


Er staat alleen:Is het retourpakket niet binnen 14 dagen door ons ontvangen, dan is de koop een feit.

Mocht het pakket alsnog binnenkomen dan is zij toch verplicht om dit alsnog te verwerken? Ik kan er namelijk niks aan doen dat er bij postnl dingen gebeuren waar ik geen controle op heb..

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.