BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe omgaan met geen reactie en geen leverde dienst?

Bijdrage door gebruiker
09-07-2025
422 keer bekeken
8 reacties

Ik heb een reiki cursus aangeschaft via reikimaster Bas [edit -red.] (https://www.onlinereikicursus.nl). Hij reageert niet op mijn mailtjes. Ik heb in een keer betaald voor een reiki 1 en een reiki 2 cursus, hier zaten twee inwijdingen op afstand bij. Bas reageert, voordat je betaald heel snel. Ik heb een afstandsinwijding met hem ingepland voor reiki 1, maar voel niks en vraag me oprecht af of dat wel heeft plaatsgevonden. Ik heb hem vooraf nog gemaild, maar daar nooit een reactie op gekregen. Hij zou een certificaat sturen en dat is niet gebeurd. Ik heb hem weer gemaild maar daar krijg ik ook geen reactie op. Ik vraag me af of hij überhaupt nog gaat reageren en vraag me af wat ik het beste kan doen. Ik ken nog iemand die hem al tijden probeert te bereiken, ook zij krijgt geen enkele reactie van hem. Ik ben benieuwd of meer mensen zo’n ervaring hebben met deze reiki meester. Deze meneer adverteert op veel verschillende sites en geeft het aan altijd erg druk te zijn, zijn rust te pakken of voor inkoop op een trip te zijn (voor zijn winkels Aurana). Ik ben benieuwd of iemand tips voor me heeft hoe ik dit zou kunnen aanvliegen of een telefoonnummer waarop ik hem kan bereiken. Ook ben ik benieuwd of er meer mensen zijn die mijn verhaal herkennen en ook zoiets hebben meegemaakt bij deze leverancier.

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.