Ik heb eind november een grote bouwset gekocht via LEGO.com. Deze heb ik op 2e kerstdag opengemaakt.
Hierin bleek niet de gekochte bouwset te zitten, maar wat reclamefolders, reisgidsen en dichtgesealde zakjes met oude lego. Ergens tussen verzending en levering is de inhoud dus buit gemaakt.
Ik heb al vele malen contact met LEGO gehad, eerst verwezen zij naar Paypal, maar de garantietermijn was al voorbij, dus Paypal kon niks meer voor mij doen. Daarna verwezen zij mij door naar de bank, maar zij verwezen mij terug naar LEGO. Daarna verwees LEGO mij door naar DPD (de verzender van het pakket), maar ook zij verwezen mij terug naar LEGO. LEGO is verantwoordelijk dat een gekocht product juist bij de klant wordt afgeleverd, maar zij blijven maar herhalen dat zij mij niet gaan terugbetalen. Ik heb al online aangifte gedaan bij de politie, maar zij kunnen niks voor mij doen. Ik heb het gemeld bij verschillende consumentensites, maar ze zijn niet aangesloten bij een keurmerk. Als ik de reviews lees over LEGO.com, dan lijkt het erop dat ik niet de enige gedupeerde ben van de slechte klantenservice. Heeft iemand anders, naast juridische stappen nemen, nog een ander idee wat ik kan doen?
Het bedrag is te hoog om zomaar op te geven. Ik vind het ook te bizar dat ik mijn geld niet terug krijg.
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.