BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe krijg ik de bezorger zover dat hij aanbelt

Bijdrage door gebruiker
24-08-2025
5465 keer bekeken
22 reacties

Beste mensen,

Voor de 3e keer in evenveel maanden ligt mijn pakketje voor de deur. De bezorger heeft dan niet aangebeld. De bezorger is van PostNL.

Via de servicedienst meld ik de klacht. Elke keer wordt er bevestigd dat er contact wordt opgenomen met de bezorger en het niet meer zal gebeuren. Momenteel geloof ik hier niks meer van.

Mijn man en ik zijn altijd thuis op de dag van bezorging. Als afspraak in de app van PostNL staat duidelijk dat het pakketje bij geen gehoor wordt aangeboden bij de buren. Mochten deze ook niet thuis zijn, dan wordt het op een afhaalpunt afgeleverd.

Helaas wordt er al niet aangebeld.

Hoe kan ik dit duidelijk maken en wanneer komt er een oplossing.

Graag hoor ik een tip.

Groet, Fellie

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.