BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe kan ik een product met een defect terugsturen naar de Action?

Bijdrage door gebruiker
19-09-2022
118 keer bekeken
7 reacties
ik heb op 24 augustus van dit jaar bij de webshop van de Action een elektrische step voor mijn dochter besteld. Zij heeft al haar verjaardagsgeld bij elkaar geraapt en wilde graag zo'n ding. De bestelling en levering ging allemaal prima. Mijn dochter heeft veel plezier van de step gehad. Wel een hele week. Toen ging hij kapot buiten onze schuld om. Hij laadde niet meer op. Defect dus. En er zit nog garantie op. Ik wilde de Action graag bellen om dit te bespreken. Dat kan dus niet bij hen. Alles moet via een contactformulier. Deze dus ingevuld. Hier krijg je een automatische reactie op. Ook werd er vermeld dat als je met hun automatische antwoord niet geholpen bent zij contact met je opnemen. Ik heb aangegeven dat ik dit graag wilde. Dit contact komt er niet. Ik heb inmiddels meerdere malen een mail gestuurd maar ze nemen geen contact op. Ik weet niet meer wat ik moet doen en wil graag met deze mensen in contact komen om dat ding terug te sturen. Weet iemand hier een oplossing voor?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.