Bij webshop Van Arendonk heb ik een hoed en een trui besteld, de stond niet en de trui wilde ik eerst passen en als dit goed was had ik graag de broek erbij gewild . Helaas was de broek niet meer in mijn maat te krijgen, dus heb ik ook de trui terug gestuurd vlak voor mijn vakantie. tijdens mijn vakantie zie ik een mail voorbij komen met de volgende tekst
"We hebben je retourzending ontvangen. De hoed nemen we gewoon retour, maar de trui kunnen wij niet accepteren.
Deze is overduidelijk gedragen en gewassen. Dit is in strijd met ons retourbeleid. Artikelen die zijn gedragen nemen wij niet retour.
We zullen de trui dan ook wederom opsturen naar je. Het bedrag van de hoed storten we vandaag retour." ik was woest door deze beschuldiging.
nog even zo heen en weer gemaild tot aan deE-commerce director. En die kwam met het volgende.
“Dag Martha,
Dank voor je bericht.
We zijn niet aangesloten bij een geschillencommissie en aantonen dat een trui niet gewassen is lijkt me onmogelijk.
Mijn collega’s hebben volgens onze richtlijnen gehandeld en vandaar dat het e.e.a. zo is gelopen.
Ik wil jou en ons echter verdere moeite besparen en stel voor om de trui terug te nemen.
Zodra we de trui retour hebben ontvangen en je de melding op het klachtenkompas hebt aangepast, zullen wij het aankoopbedrag retour storten.” nou sorry het gaat mij niet meer om het bedrag maar ik wil kunnen aantonen dat ik de trui niet heb gewassen.