BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe is jullie ervaring met BVA auctions?

Bijdrage door gebruiker
20-07-2022
12 reacties
Ik heb een lot gekocht. Een simpel lot met vier flessen drank... maar de inhoud doet er niet toe.
Eén dag voorafgaand aan de ophaaldag heb ik pro-actief gemeld dat ik door onvoorziene omstandigheden niet kon ophalen. Ik werk in de zorg en ... daar hebben we een nuttige job .. en kan nog wel eens ad hoc drukte opleveren.

Vervolgens las ik een dag ná de ophaaldag een mail die de vorige dag om 20:00u verstuurd was.
Diezelfde dag werd ik geacht om alsnog het lot op te halen. Ik werk in Amersfoort (waar het hoofdkantoor van BVA is) maar het kavel moest in Dongen opgehaald worden.

Ik heb een boze mail gestuurd waarin ik aan geef dat ik nooit dezelfde dag in Dongen kan zijn, maar ik heb nooit het kavel op kunnen halen en nooit een antwoord gekregen op mijn mail. De factuur heb ik keurig vooraf betaald, maar dat geld is bij deze 'verdampt'... vermoed ik.

Mijn vragen:.1. heeft u veel klachten ontvangen over de slechte telefonische bereikbaarheud van BVA auctions? 2. Heeft u meer casuistiek over betaalde lots waar nooit goederen tegenover gestrld worden ... en waar weinig oplossingsgericht gehandeld wordt?

Hartelijke groet, Mike Selders, Rosmalen




Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.