BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hoe geef ik klachten door

Bijdrage door gebruiker
14-11-2016
18 reacties
Hallo, ik heb een produkt gekocht bij Tommy Teleshopping,
Het gaat om de Wizzit Titanium Epileerapparaat.
Het doet totaal niks van wat ze hebben beloofd, het is ronduit een waardeloos produkt.
Nu wil ik het dus terugzenden, maar ik moet
1) verzendkosten betalen van € 6,95 +
2) kosten factuur(after pay)€ 4,95 +
3) Frankeerkosten€ 6,95
______________________________
Te betalenbedrag € 18,85

En dan heb ik helemaal niks, ik ben hier zeer boos over, moet ik dit zomaar pikken, ze beloven dingen die ze niet waar maken en deklanten zijn de dupe, het is me nogal een bedrag, ik ben benieuwd of er nog meer mensen over geklaagd hebben, daar ben ik zeer nieuwsgierignaar.
Graag zie ik jullie antwoord tegemoed
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.