Wij zijn vanaf november 2018 bezig met Topvloeren BV om onze vloer te laten vervangen. Wij hebben een pvc vloer in 2016 laten plaatsen door hen, helaas laat de toplaag door een fabricatiefout los. Als 1e oplossing boden zij het vervangen van de platen die beschadigd waren, snel bleek dat de gehele vloer loslaat en dat deze in totaliteit vervangen moest worden. De fabrikant heeft aangeboden deze te vervangen, in het voorjaar van 2019 hebben wij ook een nieuwe vloer uitgekozen. Deze viel een fractie duurder uit dan de huidige vloer, de fabrikant heeft dit verschil ook nog eens voor eigen rekening genomen.
Nu wil het feit dat het plaatsen van de vloer door Topvloeren moet gebeuren, echter laten zij bijna niets van zich horen. Op mail wordt niet gereageerd, in ieder geval niet binnen de beloofde 5 werkdagen die zij in hun automatische reactie-mail stellen. Als je belt met de winkel dan geven zij aan dat de zaak bij aftersales ligt, laat dat juist de afdeling zijn die niet reageert.
Al met al een enorm kastje-naar-de-muur gevoel en ook radeloos aan het worden hoe we dit opgelost krijgen. De vloer ligt er steeds slechter bij, je ziet bijna meer tape dan vloer omdat we alle platen aan elkaar tapen om te voorkomen dat de kinderen struikelen over de losliggende delen.
Wie o wie heeft de tip om in goede harmonie de vloer vervangen te krijgen?