binnen enkele dagen na het aangaan van een abonnement besloot ik deze toch niet te willen aangaan. Ik kreeg n.a.v. mijn herroepingsformulier dat ik op de site van Volkskrant moest invullen de volgende mededeling:
Hartelijk dank voor uw bericht. Wat jammer dat u hebt besloten het abonnement te annuleren.
Echter, de aanvraag hebben wij tot op heden nog niet in onze administratie genoteerd staan. Het is daardoor voor ons nog niet mogelijk het abonnement voor u te annuleren.
Wij verzoeken u vriendelijk om nogmaals contact met ons op te nemen zodra u de eerste krant of de bevestigingsbrief ontvangt. Het abonnement zullen wij dan alsnog voor u annuleren.
Hebt u hiernaast nog andere vragen? Neem dan contact op met onze afdeling Klantenservice via volkskrant.nl/service.
Wij wensen u een fijne dag.
Met vriendelijke groet,
Nisrin
Dus: Ik herroep mijn abonnement op hun manier en zij zeggen doodleuk dat dit niet kan, blijf proberen... Anderen met dezelfde ervaringen?