
Volgens de consumentenbond:
Als je op normale wijze met het product omgaat en er ontstaat een gebrek dat niet veroorzaakt is door slijtage, dan moet de verkoper repareren of vervangen.
Als het product na meer dan 6 maanden na levering stuk gaat, zul je zelf moeten aantonen dat het product ondeugdelijk is.
Mijn inziens zijn deze geleverde brillen van Specsavers gewoon ondeugdelijk en kwalitatief ver onder maat
Zoals ik al eerder heb gemeld:
Mijn 2e bril van Specsavers van de zelfde leeftijd heeft het zelfde euvel!
Een Hema bril van € 6,- gaat al 8 jaar mee.
Andere bril van een andere opticien in de zelfde prijsklasse gaat al 12 jaar mee.
Andere klanten met het zelfde probleem:
Klacht.nl,Nu, bijna 2 jaar met mijn bril brak het scharniertje
Kassa, Later na een maand of 2 was ik mijn glas aan het vegen en toen kwam het pootje eraf etc..
Gisteren sprak ik mijn zwager en hij vertelde dat een pootje van zijn bril was afgebroken.
Toch niet van Specsavers vroeg ik hij beaamde dat het geval was.
Gezien voorgaande heb ik gewoon recht op kosteloze vervanging.