Vorig jaar had ik een home trainer gekocht , maar was daar niet tevreden over en heb deze dus teruggestuurd. Ik heb hiervoor credits terug ontvangen en deze zijn 12 maanden geldig. Afgelopen maandag wilde ik een tv meubel bestellen en tot mijn grote verbazing waren al mijn credits weg t.w.v. € 112 euro. Ik dus contact opnemen met groupon. Daar kreeg ik te horen dat mijn credits 7 dagen geleden zijn verlopen.!!Ik ben deze dus vergeten te gebruiken. Ergste vindt ik dat deze lui mij geen bericht hebben gestuurd of herinnering dat de credits binnenkort zouden verlopen. Werkelijk schandalig!! ze spammen je dagelijks met emails omtrent aanbiedingen maar effe een mail sturen let op uw credits vervallen binnenkort is blijkbaar teveel gevraagd!Groupon hanteert een geen slapende honden wakker maken policy!!!Ik ga dit ook uit handen geven want ik accepteer niet dat een bedrijf mijn geld zomaar effe door de drain kan spoelen!!Zelfs de chat agent geeft zelf aan dat zei het ook raar vindt dat ze klanten niet informeren dat hun credits binnenkort vervallen.
MAG Groupon mijn credits/geld zomaar schrappen zonder daar eerst een waarschuwing of herinnering voor te sturen?