Ik heb gordijnen bestelt bij kwantum, ik twijfelde tussen twee stoffen beide zwart. De verkoop medewerker heeft van beide een offerte gemaakt. Ik heb er even over gedacht en toen een keuze gemaakt voor een van de twee stoffen. Toen ik moest afrekenen was het bedrag anders als bij de offerte toen ik daar na vroeg zei men nee hoor als we deze bedragen optellen komen we hier op uit. Ik heb toen getekend. Toen ik vandaag de gordijnen op wilde hangen bleek het linker gordijn van een andere stof als het rechter gordijn. Ik haalde de bon erbij en zag inderdaad dat er twee verschillende stoffen op stonden. Toen ik belde naar kwantum zeiden ze dat het mijn eigen fout was had ik maar beter moeten controleren. Deels klopt dat natuurlijk maar ga er vanuit dat als ik een stof kies de verkoper voor hetzelfde raam beide stoffen in voert. Ze zeggen ook dat ze de bon met mij doorgenomen hebben, maar dat klopt niet zou nooit akkoord zijn gegaan met twee verschillende stoffen. Kan ik hier nog iets aan doen?
groet Rian