Ik heb januari 2017 mijn meubels binnen gekregen van Goossens slapen wonen .
Nu blijkt dat de kast die ze geleverd hadden bol staat. Een onder en boven kast waarvan de bovenste kast bol staat ten opzichte van de onderkast. Na vele telefoontjes zou ik een nieuwe krijgen.
Bij het leveren van de nieuwe kast is het weer het zelfde.
Toen kreeg ik de optie om weer een nieuwe kast te krijgen
Of om het zo te laten of er een schroef indraaien zodat als ik er een keer de boven kast wil afpakken ik een schroef gat zou hebben.
Ik koos voor optie 1 een nieuwe kast.
Nu ben ik vandaag gebelt met de mededeling dat er geen andere kast komt en ik genoegen moet nemen met de deze kast of terug te laten sturen en dat was het dan of toch die schroef! Maar ik wil dezelfde kast. Wat kan ik er aan doen? Is er iets aan te doen.
Van een product waarvan de waarde boven de 2000 euro zit mag je toch wel iets fatsoenlijks verwachten toch?
Groetjes John