Vandaag wil ik een giftcard van giftcard store inwisselen, ik kras de pincode met mijn nagel zichtbaar en ga naar de website.
Daar kom ik erachter dat de pincode onvolledig is.
Uiteraard neem ik contact op met de klantenservice.
Helaas kreeg ik Wikkie aan de telefoon.
Zij benaderde mij behoorlijk onbeschoft en vertelde dat er waarschijnlijk niets voor mij gedaan kan worden en dat ik dus mijn €30,- kwijt ben.
Na wat Googlen kom ik erachter dat de giftcard store hierom bekend staat.
De kraslaag die op de pincode zit deugd niet, waardoor de pincode meegekrabt wordt en de pincode dus voor een gedeelte zichtbaar is.
De giftcard store weet van het probleem, maar legt de schuld bij de koper door te benoemen dat zij de kaart zelf beschadigd hebben.
Dit terwijl er meerdere meldingen van gedaan zijn.
Nogmaals het probleem is dus bekend bij de giftcard store maar op deze manier lichten ze de mensen op en houden het geld in hun eigen zak.
Dit kan toch niet zomaar? Zijn er meerdere mensen die deze ervaring hebben met giftcard store?