In juli heb ik een topdekmatras bij een partner van Bol.com besteld. Het product leek niet op het product wat ik had besteld. Ik wilde het terugsturen maar de matras was niet goed verpakt zodat ik het verpakkingsmateriaal niet kon gebruiken. De leverancier bleef volhouden dat het wel het bestelde product was. Ik heb foto's gestuurd naar de leverancier en Bol.com op hun verzoek. Hier werd niet naar gekeken en er werd alleen gezegd dat ik het terug moest sturen als ik het niet wilde hebben. Ik wilde de matras die ik besteld had.
De topdekmatras die ik ontvangen had was merkloos (geen label) en ook geen productbeschrijving. Verpakt in een ondeugdelijke verpakking. De mailtjes die ik van de verkoper kreeg waren niet voorzien van een telefoonnummer of naam.
Na lang heen en weer gemaild te hebben, heb ik om er vanaf te zijn zelf verpakkingsmateriaal aangeschaft. Omdat ik geen vertrouwen heb in de verkopende partij, heb ik in overleg met Bol.com foto's gemaakt van de wijze waarop ik het product verpakt heb. Dit werd door Bol.com goedgekeurd. Ik heb het product verzonden. Nu krijg ik een mailtje dat het product niet geaccepteerd wordt en retour naar mij gezonden wordt. Geen uitleg verder. Weer geen contactgegevens. Waarschijnlijk omdat de zichttermijn van een maand overschreden is. Een andere reden kan ik nl. niet verzinnen, ik heb niets met de matras gedaan. Wat kan ik hiertegen doen, of ben ik gewoon in de mailing genomen door Bol.com partner Fifty Three?