Een wasmachine en droger bij Welhof Witgoed aangeschaft. Tevens extra kosten betaald voor naar boven leveren van de wasmachine en het laten installeren van de wasmachine. Bij de levering van de wasmachine sloeg de lift die zij meenamen om de wasmachine naar boven te tillen op hol. De leverancier negeerde mijn herhaaldelijke verzoek om de lift uit te zetten. Hierdoor is mijn trap op bijna iedere treden beschadigd geraakt. Bij het aan doen van de wasmachine maakte deze een hele hoop lawaai. Het blijkt dat de transportbouten niet losgemaakt zijn. De wasmachine is hierdoor beschadigd mogelijk onherstelbaar. Welhof negeert mijn verzoek om een oplossing te vinden voor de beschadigde trap en voor de kapotte wasmachine. Ze nemen de telefoon niet op en beantwoorden mailtjes niet. Helaas bekeek ik na deze vervelende ervaring pas de reviews. Hieruit blijkt dat zij al veel meer klanten net als ik gedupeerd hebben met kapotte wasmachines/drogers/koelkasten en ze klachten structureel negeren.
Wat kun je als klant doen wanneer er structureel geen gehoor wordt gegeven aan pogingen tot contact? Groet, Silvie van der Pluijm