BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Kan AH Pick-Up Point geld terugvragen na eigen fout?

Bijdrage door gebruiker
30-11-2016
14 reacties
Omdat de AH verbouwd werd, ging ik het Pick-Up point eens uitproberen.2 Weken later, kreeg ik een meldingdat ik nog even 30 euro over moest maken. De medewerker had een fout gemaakt. Op het moment dat ik daar was, heb ik zelf nog gevraagd of de rekening wel klopte. In mijn verwachting moest hij iets hoger uitvallen. Hij legde uit dat er allerlei kortingen vanaf gingen en dat het klopte. Ik bewaar altijd de bon/rekening nog even (ivm boodschappen die niet goed zijn). Maar 2 weken later kreeg ik dus een mail en later de rekening thuisgestuurd. Het overzicht/de bonheb ik niet meer, dus kan niet controleren of het verschil 30 euro was. Ik vraag mij af, in hoeverre ze dit terug kunnen vragen. Als je boodschappen in de winkel doet en er wordt een fout gemaakt, bellen ze je ook niet op of je nog even terug wilt komen. In hoeverre hebben zij het recht om dit terug te vragen??
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.