BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Geld retour van Wehkamp, duurt al 2 maanden, wat kan ik doen?

Bijdrage door gebruiker
19-02-2016
6 reacties
Allereerst een groet en kocht een powerblender, die het 2 maanden perfect deed, maar olie/vet ging lekken en het zat zelfs op de kan en op de keukenmuur. Apparaat werd niet meer aangeboden bij Wehkamp wat ik al verdacht vond, maar werd keurig geholpen door klantenservice en het apparaat retour ter reparatie gestuurd, want moest eerst vastgesteld worden wat het defect was en of het niet door eigen schuld was. Ok bleek niet meer gerepareerd te kunnen worden, geen eigen schuld, werd niet meer geleverd door Wehkamp, geld zou teruggestort worden op rekening waar ik mee betaald had. Nou toen gebon het feest, daar ik na een paar weken vroeg waar mijn geld bleef. Ik zal het vervolg maar heel erg inkorten, want ik wordt nog steeds van het kastje naar de muur gestuurd. oa Ja U krijgt geld retour en het staat op Uw account (ik betaal altijd per acceptgiro, wat voor account), Ja bedankt voor Uw mail wij gaan dat gelijk voor U uitzoeken enige dagen geduld, Excuses het stond op Uw account, mogen wij Uw rekening nummer aub (werd kriegel maar toch maar rekening nummer opgestuurd terwijl Wehkamp een compleet profiel heeft daar ik er al jaren spullen koop. Nimmer dit soort problemen gehad, maar weinig terug moeten sturen. Ok krijg weer mail met excuses dat het op tegoed op mijn account staat en in enkele dagen overgemaakt wordt.
Dit gedoe duurt nu al maanden en ik weet dat het wel goed zal komen, maar wordt er niet goed van dat Wehkamp mij gewoon aan het lijntje houdt en zou willen weten wat ik hier nu aan kan doen, want wordt er @#$%ziek van.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.