BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie op keramiek tafelblad

Bijdrage door gebruiker
10-06-2022
4 reacties
Wij kochten een nieuwe tafel met een keramiek tafelblad. Hij stond in de showroom en er was er maar een. Na een maand barstte het keramiek in het midden van de tafel doordat ik opstond uit de stoel, niets bijzonders dus. Het bedrijf geeft geen garantie, zij zeggen dat er gewoon een stuk af kan breken. Ze willen wel een nieuw blad leveren maar dat moeten wij dan betalen. Nu blijkt ook nog dat de verkoopster een foute verkoopbon heeft gemaakt en dat deze tafel van een heel andere fabriek afkomt dan die destijds in de showroom stond. Bedrijf geeft ook hier niet thuis.Wat kunnen wij hieraan doen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.