BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie

Bijdrage door gebruiker
26-08-2023
11 reacties
Wij hebben een probleem met Amazon, we hebben in april van dit jaar een robotstofzuiger gekocht bij ze maar er is een defect, het bedrijf blijft zeggen dat ik mijn geld terug krijg maar ik wil een reparatie of een vervanging van het product. (Het is gekocht in een actieperiode voor een actieprijs, geld terug is te weinig geld voor de aanschaf van dezelfde robotstofzuiger).
Ik ben nu al 3 weken hiermee bezig, de een zegt dit, de ander dat, maar ze blijven volhouden dat ik alleen maar mijn geld terug kan krijgen, dat ik vervolgens geen product meer heb en te weinig geld om hetzelfde product weer te kopen doet ze niks.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.