Beste medewerker
Aantal weken geleden een tekenhalsband besteld voor mijn hond, labrador grote, helaas verkeerde besteld blijkbaar kattenhalsband besteld. Maar vlg de site geen probleem kan geruild worden.
Meteen melding van gemaakt bij fursure via de site, reageren niet tot nauwelijks. Zijn telefonisch ook niet te bereiken en 1 keer een melding gekregen omdat ik een negatieve review had geplaatst op trustpilot.
Naar aanleiding van hun mail hoe ze konden helpen terug gereageerd en vervolgens hoor je weer niks. Dit is een zeer klantonvriendelijk bedrijf, beloven van alles op hun site maar ze laten niks meer van zich horen, de mails krijg je retour en geen oplossing niks. Geld kwijt ben ik bang. Dat is jammer, maar wil gewoon dat deze oplichters niet nog meer mensen duperen. Wat kunnen jullie doen? Of wat kan ik zelf doen?
Hun site = www.tryfursure.com en mob. 06-29047607
mvgr. Joanneke Heere
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.