BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Foute bril van Hans Anders

Bijdrage door gebruiker
21-08-2017
9 reacties
Voor het inmeten van 2 brillen stonden we 2,5 uur in de Hans Anders winkel te wachten. Door een chaotische actiedrukte lag het maken van fouten op de loer. Bij het afhalen van mijn bril bleek duidelijk dat de glazen niet deugden, toch werd ik naar huis gestuurd om ’te wennen’. Bij een 3e bezoek werd opnieuw gemeten en bleef mijn nieuwe bril achter. Bij het vierde bezoek werd erkent dat foute glazen waren geleverd en kreeg ik de gecorrigeerde bril mee naar huis. Een onderdeel van de chaotisch werkwijze was dat tussen de personeelsleden niet werd gecommuniceerd, steeds weer opnieuw moesten wij het hoe en waarom uitleggen. Ook hierdoor weer kans op fouten. Reactie Hans Anders, sorry, het is niet anders. Wij hebben geen vertrouwen meer in deze handelswijze.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.