BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Flink B.V. levert product niet. Ik had dit binnen 24 uur aan hun moeten doorgeven. Klopt dit?

Bijdrage door gebruiker
26-05-2022
391 keer bekeken
8 reacties
Goedemiddag,
Op 22 mei 2022 had ik een bestelling gedaan voor boodschappen bij Flink. Toen ik vanavond ging koken zag ik dat 1 product (tomatensaus) ontbrak. Vanavond contact via de app opgenomen met Flink maar de representant (Tugba) gaf aan dat ik dit binnen 24 uur had moeten melden. Ik heb haar verteld dat dit volgens mij niet volgens de Nederlandse wet is, en dat zij m.i. wanprestatie plegen. Mag een bedrijf een termijn stellen waarin een gebrek of omissie moet worden gemeld? En is 24 uur dan niet erg kort? Het gaat niet om een groot bedrag, maar was wel nieuwsgierig.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.