Op 9 oktober zie ik een advertentie voorbij komen op Facebook van EVIA kussens met een kussen die je nek en schouder klachten doet verdwijnen /verminderen.
Nu ben ik al lang op zoek naar een kussen die mijn pijn kan verminderen, twijfelde hierover.
Nu las ik dat ze een proefperiode gaven van 30 dagen"niet goed, geld terug".
Dat trok mij over de streep om er 1 te kopen voor 49,99 + kussensloop voor 12,99 dus totaal betaald 62,98
Uiteindelijk kreeg ik de kussen op 25 oktober binnen.
Wat schetst mijn verbazing, het kwam in een plastic zak vanuit China binnen.Geen begeleidend briefje met "veel plezier met je kussen " ofzo,helemaal geen informatie, wat ik raar vind als je bij een nederlands bedrijf besteld.
Nu slaap ik bijna 2 week op deze kussen, maar hij bevalt me niet, nog steeds last van mij nek, dus via de inbox van facebook heb ik contact met hun gezocht.
Nu geld deze actie niet meer zeggen ze, was een tijdelijke actie.Tot vandaag stond dit nog steeds op hun facebook vermeld.
Nadat ik hun erover aansprak, hebben ze deze actie( 30 dagen op proef) snel verwijderd.
Volgens EVIA heb ik niet via Facebook besteld , maar via de website, en daar staat "mag na 15 dagen retour, alleen als die niet gebruikt is"
Dus, heb hier nu een kussen die me niet bevalt.
Kan dus naar mijn geld fluiten waar ik nu erg van baal.
Weet iemand hoe ik alsnog mijn geld terug kan krijgen?