BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ervaringen Ovstore

Bijdrage door gebruiker
31-05-2017
14 reacties
Op 22 april heb ik bij Ovstore een zwenkgrill bestel. Doordat ik heb gekozen voor een gratis bezorging zou dit maximaal 30 dagen kunnen duren. Echter nu 38 dagen later heb ik nog steeds niet ontvangen. Afgelopen dagen via allerlei manieren getracht in contact te komen: email, chat, gebeld, whatsapp en niet in contact kunnen komen. Tot vandaag toen kreeg ik via whatsapp een reactie dat zij zagen dat de grill al geleverd zou zijn. Aangegeven dat dit niet klopt. Toen vroegen zij of ik geen track and trace bericht heb gehad en dit zou eventueel in de spam kunnen staan. Aangegeven dat ik niks heb ontvangen en dit ook goed in de gaten heb gehouden. Uiteindelijk krijg ik weer geen berichten terug. De reviews op internet over Ovstore zijn ook zeer negatief! Ik hoop dat iets tegen dit bedrijf gedaan kan worden...




Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.