BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ervaringen met cadeaubon.nl? Geen verzilvering en bedrijf niet bereikbaar

Bijdrage door gebruiker
10-01-2023
538 keer bekeken
3 reacties
Als cadeau voor onze kinderen met Kerst 6 maal een cadeaubon t.w.v. 50 euro per stuk besteld. Netjes ontvangen per post. Na verzilvering voor Nike cadeaubon niets meer gehoord. Niet per post en geen link. Saldo tegoed staat nu op 0 euro. Gebeld, geen gehoor (bij herhaling). Gemaild, alleen een automatisch bericht ontvangen zonder inhoud. Niets meer gehoord. Verzoek om terug te bellen: niets gehoord.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.