BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Eiken Schuur, niet doen.

Bijdrage door gebruiker
09-01-2016
8 reacties
Bij de Eiken schuur in Hoevelaken kunnen ze niet lezen, geen plaatjes kijken, en afrekenen is ook niet goed mogelijk. Het maken van vergissingen is eerder regel dan uitzondering.
Je besteld kasten, levert er de plaatjes bij welke je hebben wil, en je krijgt totaal andere kasten.
Ze vragen of er glas in moet (zei ik toch, ze kunnen geen plaatjes kijken). Ja, er moet glas in.
Ze vertellen er bij dat het mooie kasten zijn. Je houd het niet voor mogelijk.
En bij het afrekenen hebben ze een kapot pin-apparaat waar een scheur in zit. Hij had ook geen contact met de provider (dat lijkt me logisch).
Ik schrijf dus een aangetekende brief, en nu is het heerschap nog boos ook.
Ik wil de kasten die ik besteld heb, en niet die kasten die hij bij iedereen naar binnen gooit, onder het motto: zoek het maar uit.
Ze doen op hun website voorkomen dat ze zelf die kasten maken.
Maar hij moet ze toch echt bij fabrieken bestellen.
Daarna nemen ze de telefoon niet meer op, en op emails krijg je geen antwoord.
De website deugt ook voor geen kanten, en ik heb geleerd, als de website er niet uit ziet, dan moet je er geen zaken mee doen. Maar ik dacht zomaar de maken te hebben met een begenadigd iemand die erg van eiken meubelen houdt, en ze ook zelf maakt. Dat blijkt niet zo.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.