BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dyson

Bijdrage door gebruiker
04-02-2025
87 keer bekeken
7 reacties

Ik had een Dyson V11 gekocht en daar nooit problemen mee gehad. Daarna kocht ik een Dyson V15, maar die had problemen. Op het moment van aankoop had ik een proefperiode van 100 dagen. Ik heb gebruikgemaakt van dat recht en het apparaat teruggestuurd. Mijn geld werd zonder problemen terugbetaald.

Daarna heb ik opnieuw een Dyson V15 gekocht, maar ook deze had problemen. Ik heb contact opgenomen met Dyson, mijn problemen uitgelegd en aangegeven dat ik het apparaat wilde retourneren. Ook deze keer had ik het gekocht met een proefperiode van 100 dagen. Maar Dyson vertelde me dat ik daar geen recht op had en dat ik deze optie niet had geselecteerd bij de aankoop. Ik weet echter zeker dat ik dit wél had gekozen, omdat ik het op dezelfde manier had besteld als de vorige keer.

Ik heb Dyson drie keer gebeld. De eerste medewerker zei hetzelfde en vroeg of ik nog reclame-e-mails ontving. Ik zei ja, want die ontvang ik inderdaad. De tweede medewerker zei dat ik het apparaat gewoon kon retourneren, dat het geen probleem was. De derde medewerker zei echter dat dit niet mogelijk was en dat er in hun systeem een notitie stond waarin dit werd vermeld.

Nu kan ik niet bewijzen dat ik die 100 dagen proefperiode had. Maar onder deze voorwaarden had ik mijn aankoop gedaan.

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.