BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Droomidee

Bijdrage door gebruiker
14-07-2022
5 reacties
Nooit en nooit meer droomidee, Na een paar jaar en paar matrassen verder weer nog steeds een compleet doorgezakt matras binnen 1,5 jaar. Nu had ik zonder vragen de toekenning gekregen om het aan koopbedrag terug te krijgen ! Ik was zelf perplex. Op verzoek van droomidee overal positieve reviews schrijven, jawel... Daar komt het ... Ik zie niets verschijnen of hoor niets ! Nu moet ik al dagen bewijzen aanvoeren dat ik het matras heb besteld en dat ik omgeruild heb . Order is ook bij hen gevonden. Meerdere medewerkers zijn al dagen aan het verzinnen hoe ze hier onderuit kunnen komen, je kan t zo gek niet bedenken. Eigenaar is niet te spreken, medewerker is vreselijk klantonvriendelijk. Het komt er op neer dat ze een fout gemaakt hebben zonder juiste uitleg. Zonder bericht ! Dank
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.