BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Drone eerste dag al stuk

Bijdrage door gebruiker
15-02-2016
5 reacties
Ik heb vorige week een drone met camera gekocht. In de winkel heb ik duidelijk uitgelegd dat ik deze wil gaan gebruiken op vakantie om natuur van bovenaf te filmen. De eerste dag dat ik de drone heb gebruikt bij een natuurgebied bij mij in de buurt is 1 motortje (van de 4) stuk gegaan. De leverancier stelt dat de motor wellicht geblokkeerd is door een grasspriet bij de landing, omdat het gras dan hoger staat dan de drone is. Eigen schuld dus, zo zegt hij. Ik vindnu het product niet voldoen aan mijn verwachtingen. Als ik de drone altijd moet laten stijgen of landen vanaf een vrijwel vlakke ondergrond, dan kan ik hem vaak niet gebruiken vrees ik. De reparatie kost maar 16 euro, daar gaat het me ook niet om. Meer uit principe: wat zijn mijn rechten in deze? Is de leverancier verplicht om de reparatie te vergoeden of het product terg te nemen tegen terugbetaling van het aankoopbedrag? Ik heb overigens speciaal de drone in een winkel gekocht, omdat ik daar meer service verwacht dan via een internetshop. Alvast dank voor uw reacties.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.