BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Drama bank gekocht, drama service bij LOODS5

Bijdrage door gebruiker
15-05-2020
92 keer bekeken
6 reacties
Afbeelding bij deze post - Drama bank gekocht, drama service bij LOODS5
In 2018 heb ik een bank gekocht gekocht bij LOODS5. Voor een bedrag van € 1745,-. Bij levering bleek de kleur niet juist. En ik gaf mijn twijfel telefonisch door aan decklantenservice. Bewijzen kon ik het niet, dus het hield voor mij al snel op. De bank werd in gebruik genomen maar bleek al snel om te huilen. Met 3-4 maanden ergenis, terug naar de winkel. Kijken of de vulling wel klopte. En ook de kleur liet mij niet los. De losse kussens lijken wel karton. , glijd het zitvlak 20cm weg bij elke zitbeurt. Als je over het zitvlak veegt met je hand lijkt het zitvlak vol knopen te zitten. De 2 delen schuiven uit elkaar & inmiddels zit de bank ook door. Klagen kan alleen via de klantenservice. Bij aankoop zat een zitgarantie van 5 jaar. Verder dan dat bedrijf, Zitgarant op mij afsturen komt het niet, en na 3 bezoeken van Zitgarant is de ellende nog niet opgelost. Zelfs het model zit niet meer in de kussens door de manier waarop Zitgarant getracht heeft er nog iets van te maken. Volgens LOOD5 is Zitgarant een onafhankelijke partij. Ik zie een samenwerkingsverband. Belangenverstrengeling dus. De bank kwam rechtstreeks uit Polen. Niemand die naar de prijskwaliteitsverhouding heeft gekeken. Zitgarant komt om de bank te repareren. Stuk is de bank niet. Bovendien kunnen zij niet beoordelen of mijn bank wel aan de eisen voldoet die je mag verwachten voor €1745,-. Onder de bank zat een kaartje geplakt. De naam. Ordernummer. Barcode komen niet overeen met die op mijn bon. Op een binnenkussen staat dezelfde naam al op dat kaartje. Mijn aangetekende brief aan het Hoofdkantoor in Haarlem werd wederom beantwoord door dezelfde dame van de klantenservice die al twee jaar de zaak naar zich toetrekt en slechts kan verwijzen naar Zitgarant. Mailen willen ze niet meer. Kortom. LOODS5 gooit de deur dicht. Dus ik zal het Juridische pad moeten bewandelen. Koop dus nooit een bank bij LOODS5. De service is net zo slecht als de bank. Om te huilen dus!.

Al jullie ideeen & gedachten zijn welkom!


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.