BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

DPD gebruikt routeplanner verkeerd.

Bijdrage door gebruiker
03-06-2021
11 reacties

Al heel lang kan DPD mijn woning niet vinden. Ik heb op diverse wijzen geprobeerd ze te informeren - zo ook de instantie waar ik de bestelling heb geplaatst. Het gaat heel vaak mis - ik wordt er moedeloos van.

Wat is het probleem:

De adressering is correct al wortd de straatnaam soms in een andere variant weergfeven door b.v. een afkorting.Het probleem is dat in een stad 8 km verderop een straat is met dezelfde naam.De chauffeurs van DPD hanteren Googlemaps. En zij tikken dan de straatnaam in. Meestal verschijnt dan de straat van de andere stad als eerste en die wordt dan ingevoerd. gevolg - ze rijden mijn huis voorbij en rijden naar de volgende plaats.Daaaag pakket. Ik ben al bestellingen kwijtgeraakt. Het is al enige jaren zo en het lukt me niet dit aangepast te krijgen. Niet bij DPD, niet bij Googlemaps en niet bij de afzender.

En iedere keer kan ik achter mijn pakket aan. Wij hebben toch niet voor niets postcodes.... gebruik die. Helaas DPD niet.
Wie weet een oplossing?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.