BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Delta Fiber

Bijdrage door gebruiker
05-04-2022
58 keer bekeken
4 reacties
Ik heb een online aanvraag gedaan voor een abonnement internet en tv bij Delta fiber NL. Ik heb hier per e-mail een bevestiging van gehad. Omdat ik hierna (3 weken) niets meer heb vernomen van Delta voelde dit niet goed en heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice om mijn aanvraag te annuleren. Het antwoord was dat dit niet mogelijk was omdat de termijn van 14 dagen was verlopen. Wat ook duidelijk werd in dit gesprek dat er voorlopig geen aansluiting is op mijn adres. Waarschijnlijk medio juni. Ik heb aangegeven in dit gesprek dat mij dit nooit duidelijk is gemaakt tijdens het aanmelden voor het abonnement nog in de bevestiging per e-mail nadien. Had ik dit van tevoren geweten had ik nooit een aanvraag gedaan, wetende zo lang te moeten wachten. Mijn inzien moet dit toch een reden zijn om de aanvraag te kunnen annuleren. Delta heeft nog geen kosten voor mij gemaakt. medewerking was niet te verwachten van Delta fiber Nederland.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.