BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dekbed-Discounter

Bijdrage door gebruiker
17-01-2024
1032 keer bekeken
6 reacties
15 november 2023 heb ik voor het eerst een bestelling gedaan bij dekbed-discounter. 2 weken later na afhalen van mijn bed was de 4 seizoenen deken al kapot. Ik heb ze gemaild, via messenger en proberen te bellen maar ze reageren nergens op. Paar keer via messenger en ze zeiden kreeg mijn geld terug van de deken maar niks ontvangen op heden. Ik met mijn domme kop toch weer besteld daar omdat ik een bepaald dekbedovertrek wilde. Het kwam aan. Maar de hoeslaken die ik besteld had ook kapot. Weer contact proberen te zoeken met ze en niks. Krijg nergens reactie op wat ik ook probeer. En moet nog wel een rekening van ze te betalen. Wie heeft dit nog meer. Dit kan toch niet.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.