Donderdag een tablet besteld bij mediamarkt online, samsung tab a 10 inch. Gisteren binnen gekregen, blijkt hij defect te zijn (het scherm flikkert om de zoveel tijd zwart en wer terug in seconde). Ik wil het product omruilen voor een nieuwe.
Bel ik de klantservice, krijg ik iemand aan de lijn die alleen maar kan zeggen dat ze geen uitspraak er over kan doen. Mijn enige optie was mijn tablet opsturen naar hun en dat ze er dan naar gaan kijken, waarbij ik niet zeker weet of ik een nieuw product ervoor terug krijg en ook de tablet niet meer in bezit heb. als hij namelijk na dat "bekijken" niet meer op voorraad was zou ik mijn geld terug krijgen. Hier vraag ik dus niet om, ik heb de tablet echt net pas in huis sinds een dag, dan hoor je toch te verwachten dat hij vervangen wordt bij defect en dat je fatsoenlijk geholpen wordt.... Plus dat ik hem maandag ook gewoon nodig heb voor mijn studie, daar koop ik hem ook voor nu. Dagen lang wachten, aangezien klantenservice persoon geen indicatie van tijd kon geven, en dan nog niet weten of ik een nieuwe krijg of niet. Had ik in de tussentijd voor mijn studie elders voor die 40 euro meer alweer een nieuwe kunnen kopen. Naar de winkel gaan en daar omruilen was niet mogelijk volgens haar omdat hij online besteld is en alleen opgestuurd kan worden. (zonder zekerheid dus..)
Dit is toch te belachelijk voor woorden? als ik het product in de winkel had gekocht had ik daar wel mogen laten zien dat het defect is en een nieuwe gekregen, maar bij de webshop dus niet....