Begin september 2024 heb ik enkele items bij de webwinkel van UGG (moederbedrijf: Deckers Brands UGG) online gekocht. Ik heb enkele artikelen geretourneerd volgens de retour-instructies en binnen de retourtermijn, maar heb nog geen terugbetaling ontvangen!
De klantenservice reageert niet op mijn e-mails, er is geen telefoonnummer en de chatfunctie werkt niet. De klantenservice is onbereikbaar.
Wanneer ik mijn retour op de site probeer te tracken, is er al meer dan een maand een “technisch probleem”, waardoor dit niet lukt. Ik heb het bewijs dat het pakket bij hen bezorgd is.
Op de website van Trustpilot zie ik dat er heel veel klachten zijn over dit bedrijf over de onbereikbaarheid van de klantenservice en het niet versturen van artikelen of het niet terugbetalen.
Ik begin te denken dat ze hopen dat ik het opgeef, wat voor mij een vorm van diefstal is.
Waar kan ik dit aanhangig maken, waar kan ik een klacht indienen? Zijn er organisaties die me hierbij kunnen helpen?