BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Contact met Quicksilver

Bijdrage door gebruiker
19-05-2023
8 reacties
Hallo.

Ik heb op 22 april bij Quicksilver een korte broek besteld. Deze is in het bestelproces bij DPD door hun fout in het sorteercentrum beland en komt daar niet vandaan. 3x gebeld met DPD, verwijst steeds naar afzender.
Quicksilver is onbereikbaar. Hun telefoonnummer werkt maar na keuze uit een van de mogelijkheden valt standaard na 16 seconden de lijn weg. Telkens weer! Inmiddels 3x een mail gestuurd maar geen reactie anders dan een automatische.
Ik ben radeloos, heb de broek al betaald maar kom er simpelweg niet doorheen.

Wie helpt mij?!

Sebastiaan




Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.