BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Contact met de action

Bijdrage door gebruiker
23-06-2023
916 keer bekeken
6 reacties
Afbeelding bij deze post - Contact met de action
Wij hebben bij de webshop van de Action een Zweefparasol met voet gekocht.
Onze dochter had er ook een en hij zag er goed uit.
Wij kregen hem 25 mei zonder bericht van tevoren geleverd.
Omdat wij 2 dagen later op vakantie gingen hebben we hem niet uitgepakt.
2 weken later hebben we hem uitgepakt het was verschrikkelijk hij is afgebroken bij de kop en overal deuken.
Contact formulier van de Action ingevuld met foto's maar helaas Action laat niets van zich horen. Bellen kan niet.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.