BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Contact met Aliexpress

Bijdrage door gebruiker
27-10-2021
99 keer bekeken
11 reacties
Ik heb een order bij Aliexpress geplaatst voor ruim € 300,-. Waarschijnlijk is er iets fout gegaan na het betalen want ik heb nooit een orderbevestiging ontvangen. De betreffende leverancier heeft ook geen order van mij. Maar met Aliexpress kan ik alleen in contact komen via een chatrobot die als eerste naar het nummer van de orderbevestiging vraag en dat nummer heb ik dus niet. Ik heb het nummer in de omschrijving van mij betaling geprobeerd maar dat is dus ook een orderbevestigingsnummer. Heeft iemand enig idee hoe ik nu met hun in contact kan komen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.