BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Consequent fouten bij pakketbezorging

Bijdrage door gebruiker
17-11-2017
12 reacties
Voor de zoveelste keer heb ik weer problemen met DHL parcel.

Nu heb ik gekeken op het internet en alleen al op Facebook regent het klachten. (2 per uur minimaal). Dit gaat allemaal over het zogenaamde “verkeerde sorteercentrum”

nu betaald iedereen gewoon de volle mep ondanks dat bijna alle pakketten vertraging oplopen (minimaal 2 dagen).

Mijn voorbeeld:
15-11 een pakket besteld
16-11 Tussen 14:00 en 18:00 zou het bezorgd worden.
om 18:15 gebeld. Ik kreeg als antwoord dat het in een “verkeerd sorteercentrum” is geleverd en dat het 1 tot 2 dagen vertraging heeft. Er wordt geen alternatief of vergoeding geboden bij contact.

Nu is dit systematisch het geval aangezien alle klachten hierover gaan. Is hier iets aan te doen wettelijk gezien?

bij voorbaat dank,

een wanhopige klant van DHL


Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.