BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Bijdrage door gebruiker
20-05-2024
6 reacties

Aan Bol.com

Pakketweg 2

5145NG

Waalwijk

Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00.

Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie.

Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen.

De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder

Volgens hun wordt het als verloren beschouwd.

Wat helemaal niet klopt. U als verkoper bent verantwoordelijk

en niemand anders,

Dit loopt al vanaf 15 Januari. Intussen tijd een ander apparaat gekocht.

Graag mijn geld terug, op bankrekening NL66 ABNA 0524 6388 10

Hopelijk werkt Bol,com dit zo snel mogelijk af, en maakt mijn terugbetaling in orde.

Euro 800,00

Dus via postulant naar Waalwijk gestuurd. En het is verdwenen of gestolen , weet het niet !

Heb uiteraard een Barcode hiervan, 3SLFVZ413708054 Antwoordnummer 1

5140VA Waalwijk.

Opgestuurd 15-04-2024.

Onderzocht bij Postulant, zie antwoord

Bol Waalwijk

Hier is je pakket

Antwoordnummer 1

5140VA WAALWIJK

Nederland

Gegevens van je pakket

Antwoordnummer 1

5140VA WAALWIJK

Nederland

De reis van je pakket

Retourzending gesorteerd, wordt overgedragen aan afzender

17 april 3:00

Bezorgd op17 april 3:00

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.