BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Mag bol.com een deel van de bestelling weigeren ondanks bewijzen?

Bijdrage door gebruiker
25-01-2016
18 reacties
Bol.com weigert 12 Blond Amsterdam schaaltjes te leveren aangezien ze een fout op de website en de app hadden gemaakt met het aantal stuks per verpakking.Er stond daadwerkelijk 1 artikel bevat 4 stuks (dus ik heb 4 artikelen besteld, waardoor ik recht heb op 16 schaaltjes).
Echter kreeg ik mijn bestelling binnen vandaag en kreeg ik helaas maar 4 schaaltjes.
Contact gezocht met de Bol.com zelf (zaterdag) en hun zeiden u ontvang echt 16 schaaltjes.. Heb ik vandaag netjes contact gezocht met de klantenservice zeggen ze heel koel u hebt gekregen wat u hebt besteld. Heb samen met een medewerker van de bol.com de website bekeken en het stond er wel goed op waardoor ik gewoon recht heb op 16 schaaltjes.
Heb overal foto's van gemaakt en deze bewaard voor bewijs. Van de productspecificaties, artikelnummers en hoe het op de website stond vermeld..Deze foto's zijn gemaakt op 24-01-2016 en 25-01-2016 om 13:30 uur.
Per toeval hebben ze vandaag (25-01-2016 om 17:00 uur) de website aangepast..
Mijn vraag is nu eigenlijk mag de Bol.com dit zomaar weigeren en hun prijzen en/of stuks gaan veranderen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.