BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bol.com

Bijdrage door gebruiker
21-07-2016
18 reacties
Heb een product besteld bij bol.com wat geleverd werd door centralpoint. Het product wat we kochten beviel ons niet en gevraagd aan bol.com hoe we t konden retourneren. Ze vertelden ons als we geen orginele doos hadden het in een andere doos verstuurd kon worden zo gezegd zo gedaan. Tot we een email kregen van bol.com dat centralpoint ons product niet wou aannemen omdat het beschadigd was. We hadden het netjes en stevig in een doos gedaan en wat er gebeurt is van postnl naar hun heb ik geen idee van. 2 weken bezig geweest om me geld terug te krijgen en tot heden nog niks. enigste wat centralpoint zij was als je accoord geeft sturen we t artikel terug anders niet. met anderen woorden dan was ik me geld en product kwijt. Zowel bol.com en centralpoint vertikken het ons tegemoet te komen met een voorstel. Centralpoint had ons nog gebeld vandaag nadat ik deze klacht ook op een andere site heb geplaatst en ze dwongen ons om te zeggen dat het onze schuld was dan zouden ze verder praten toen ik dit weigerde zij die man dan stoppen we de opnames en hangen we op. Wat nu?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.