Hallo luitjes,
Wat zijn jullie ervaringen met bezorging van pakketten door in bijzonder PostNL?
De laatste tijd met regelmaat worden mijn bestelde pakketten niet aangeboden, noch een niet-thuis bericht in brievenbus gedaan. Daardoor zit ik de hele tijd te wachten tijdens het bezorgmoment, wat al erg ruim is, om dan ineens in de browser te zien dat het niet afgeleverd heeft kunnen worden. Vriendelijk wordt ik verzocht om extra kosten te maken, nog een dagdeel vrijaf te nemen, zodat ik het pakket zelf kan gaan afhalen. De goed betaalde porto voor thuisbezorging verschilt met een euro of 2, 3 met versturen naar servicecenter.
Ik verdenk PostNL ervan dat dit expres wordt gedaan en ze niet eens proberen het aan te bieden. Tot ovemaat lijkt de schuld te worden verschoven naar de bezorger(s).
Dank voor uw interesse, deel vooral uw (negatieve) ervaringen en dien altijd een klacht in. Ik hoop dat er geen moedwil in het spel is, noch door bezorger, noch PostNl zelluf!
Groet