BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Beter bed

Bijdrage door gebruiker
14-12-2020
13 reacties
Beste mensen .
wij hebben op 27 October een bed en matrassen gekocht bij beter bed en afgesproken de aflevering zou plaats vinden op 10 december. op 9 oct willen wij checken hoe laat kunnen wij de aflevering verwachten en komen tot onze verbazing te weten dat deze zou plaats vinden op 8 januari. wij hebben verder nergens ooit over geïnformeerd. ik heb gebeld met beter bed en ze zeggen dat ze hebben daar over gemaild. de mail adres is verkeerd ingezet door de verkoper, ipv @hetnet.nl staat @netnet.nl . hetnet is geen onbekende in nederland dat moest opvallen, en sowieso zo een mail komt altijd terug omdat niet bezorgd kan worden en dan hadden ze kunnen bellen of een brief sturen. dat is allemaal niet gebeurt . ik en mijn vrouw hebben voor die dag vrij genomen en een en ander geregeld ,dus ik vind dat beter bed voor de kosten aansprakelijk is ,plus het feit dat wij als dat op tijd wisten iets anders kunnen kopen ivm rug klachten.
beter bed vind dat allemaal normal is en wij nergens mee enige recht hebben behalve een 50 euro korting op een factuur van 3300 euros.
hebben wij gelijk of zien wij dat verkeerd? en waar kunnen wij onze recht vinden.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.