Volgende melding gedaan op de Facebook pagina van Brandfield:
Brandfield! Op 10 december een bestelling geplaatst. Bijna 2 weken met jullie bezig geweest, in de track&trace constant de tekst dat het pakket nog niet is overgedragen. Bellen heeft geen zin, mailen ook niet en via whats app ook niet direct een antwoord. Ja, vandaag kreeg ik via whatsapp het bericht dat er via een hele ! andere trackcode het pakket bij een afhaalpunt op 12 december is bezorgd. Natuurlijk is die nu wel retour. Je denkt toch niet dat ik voor niks al 2 weken met jullie bezig ben om antwoord te krijgen. Lijkt mij logisch dat ik iets wat ik graag wilde hebben ook allang had afgehaald indien ik van jullie de juiste informatie had gekregen!!! Ik ben erg kwaad en zeer teleurgesteld. Leuke kerst.
Het is nu inmiddels 7 januari, wat een slecht bedrijf is Brandfield. Tig telefoontjes, mailtjes en apps verder...NIETS. Waarom moet de klant de dupe zijn van een probleem tussen verkoper en verzender? Dat wordt nooit meer bestellen bij Brandfield en inmiddels heb ik de bestelde horloges al elders besteld. Helaas niet op tijd voor Kerst, want ik was te druk met jullie!!!!
Is het nu voor hen wel eens tijd me terug te betalen?